Verzenden & Afhalen
Met Champagnes.nl verstuurt u zorgeloos champagne, relatiegeschenken en champagne accessoires naar elk adres binnen Nederland en enkele landen buiten Nederland.
Waarom kopen bij Champagnes.nl?
- Grootste assortiment, direct uit voorraad
- Bezorging in Nederland is gratis bij orders vanaf €100,- voor een pakket tot 20 kilo. Bij bestellingen boven de €100,- nemen wij binnen Nederland de kosten van het eerste pakket, tot 20 kilo voor onze rekening.
- Uw bestelling wordt op dinsdag of vrijdag aangeboden bij PostNL.
- Voeg eenvoudig en gratis een persoonlijke boodschap toe, dit doet u in het afrekenscherm
Wat is de levertijd?
Bestellingen worden indien voorradig op dinsdag en vrijdag aangeboden bij PostNL. Pakketten worden bezorgd bij particulier, bedrijf, postbus of vestigingsadres. Dit is echter géén 100% garantie. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.
Afhalen in de Winkel
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling af te halen in de winkel. Deze bestelling kan dan van zondag t/m donderdag afgehaald worden van 09.00 uur tot 01.00 uur, en op vrijdag en zaterdag van 09.00 uur tot 02.00 uur. Bij afhaalbestellingen reserveren wij de producten voor een periode van maximaal 3 maanden na factuurdatum. Na het verstrijken van deze periode plaatsen wij zo mogelijk de producten terug in de verkoop, u kunt ze nog steeds ophalen. Bij het ophalen van de producten na het verstrijken van deze periode, bestaat er een mogelijkheid dat een of meerdere producten uit uw bestelling niet langer meer leverbaar zijn. In dit geval kunt u geen aanspraak maken op de bestelde goederen en boeken wij u het totaalbedrag van de ontbrekende goederen terug. In geval van een verlopen THT binnen de 3 maanden varvalt het recht van creditering.
Niet thuis?
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden, wordt het niet meer later nog een keer aangeboden. U ontvangt dan een email naar welk afhaalpunt het gebracht is en waar u het af kunt halen. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor beschikbaar.
Is mijn pakket al verzonden of vertraagd?
Heeft u zich geregistreerd? Dan kunt u via uw account kunt u de status van uw bestelling volgen. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden.